Savienojam Baltiju ar
E-komercijas zvaigzni 2024
Šogad e-komercijas gada balva izgaismo vēl plašākā mērogā, pirmo reizi noskaidrojot spožākos e-komercijas uzņēmumus visā Baltijā.
Pieteikšanās
11.03 - 08.04
Apbalvošana
24.05. / ar ECOMRIGA 2024
Pieteikšanās
11.03 - 08.04
Apbalvošana
24.05. / ar ECOMRIGA 2024
Šogad e-komercijas gada balva izgaismo vēl plašākā mērogā, pirmo reizi noskaidrojot spožākos e-komercijas uzņēmumus visā Baltijā.
Esi jauna zvaigzne, kas nupat uzmirdzējusi pie interneta debesīm? Vai Tavs uzņēmums ir veiksmes stāsts, par kuru būtu jāuzzina visiem? Piesakies konkursam un parādi, kā Tavs zīmols vieno Baltiju.
Liels vai mazs, pieredzējis vai pavisam jauns – ja lepojies ar savu e-veikalu, piesakies kādā no 4 kategorijām un ļauj savam e-veikalam uzspīdēt pavisam jaunā gaismā – gūsti zināšanas, iedvesmu un reālu atbalstu solim augšup.
24.maijā, īpašā ceremonijā starptautiska žūrija apbalvos labākos četrās kategorijās un speckategorijās, kā arī noteiks Grand Prix ieguvēju. Šī gada balvu fonds ir 20 000 EUR vērtībā.
Pieteikuma anketaŠī ir pirmā e-komercijas gada balva Baltijā. Līdz šim trīs gadus pasniegta Latvijā, pirmo reizi tā apbalvos arī Baltijas uzņēmumus – lielus un mazus, lokālus un eksportējošus interneta veikalus. Katrs šis e-veikals veido un transformē Baltiju savā veidā, kopā izgaismojot to globālā mērogā.
Uzņēmumi var pieteikties balvai 4 kategorijās neatkarīgi no tā darbības jomas un mēroga. Gaidīti lieli un mazi uzņēmumi, mājražotāji un eksporta giganti no visas Baltijas.
Dalība bez maksas. Gada apgrozījums: ne augstāks par 50 000 EUR
Dalība: 50 EUR. Gada apgrozījums: 50 000 – 500 000 EUR
Dalība: 100 EUR. Gada apgrozījums: 500 000 – 5 miljoni EUR
Dalība: 150 EUR. Gada apgrozījums: Virs 5 miljoni EUR
Ar e-komerciju uz Tu jau gandrīz 10 gadus. Apveltīts arī izcilu analītisko domāšanu. Viņa spēja izprast finanšu rādītāju korelāciju ar produkta kvalitāti un formu ir devusi iespēju attīstīt biznesu gan lieliem, gan maziem e-komercijas uzņēmumiem.
Digitālās jomas eksperts ar vairāk kā 10 gadu pieredzi dažādās digitālā mārketinga un digitālo produktu izstrādes sfērās. Šobrīd vada digitālo aģentūru “Element”, kas fokusējas uz dažādu web projektu izstrādi, animāciju veidošanu, sociālo mediju komunikāciju un performance mārketingu.
E-komercijas izaugsmes atbalsta platformu eCOMHUB dibinājis ar mērķi palīdzēt attīstīt e-komerciju Latvijā un pasaulē. Gustavs pēdejos 5 gadus veiksmīgi strādājis ar vairākiem e-komercijas projektiem, ko turpina darīt arī šobrīd, zīmolā “ecomhub.agency”, ar komandu apgrozot vairākus simtus tūkstošus eur katru mēnesi.
Globālā e-veikala Joom līdzdibinātājs, valdes loceklis un mārketinga vadītājs. Sācis pirmos interneta projektus jau 90. gadu beigās, uzkrājis vairāk nekā 15 gadu pieredzi izdevniecības jomā, kā arī kopš 2008. gada strādājis dažādās pozīcijās populārajā sociālajā tīklā Odnoklassniki.
B2C klientu apkalpošanas un pārdošanas, kā arī biznesa procesu attīstības vadītāja. Pēdējo 3 gadu iniciatīvas saistītas ar digitalizācijas projektu īstenošanu, procesu automatizāciju, e-komercijas platformas izstrādi, pašapkalpošanās servisu ieviešanu un pakalpojumu pārdošanas vadību distances un tiešsaistes kanālos. 2013.gadā ieviesa pirmo LMT e-veikalu un šodien vada komandas, kas attīsta LMT e-komerciju.
Olga darbojas Latvijas jaunuzņēmumu ekosistēmā kopš 2017.gada. Viņa dibināja un vadīja Jaunuzņēmumu atbalsta nodaļu Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrā, un 2021.gadā pievienojās Latvijas Jaunuzņēmumu asociācijai kā izpilddirektore ar mērķi apvienot jaunuzņēmumu balsis un turpināt ekosistēmas attīstību.
“Ikdienā strādāju pie risinājumu izstrādēm, kas klientiem labāk ļauj sasniegt biznesa mērķus.
Dodu priekšroku datos balstītiem lēmumiem. Lai arī būtiskākais pagrieziens patērētāju uzvedības izmaiņai bija vērojams pēdējo gadu laikā, joprojām uzskatu, ka e-komercijai ir lielisks izaugsmes potenciāls.”
Kristiāna savu karjeru uzsāka mārketingā, strādājot gan ar klientiem, gan vadot dažādus projektus ”in-house”. Šobrīd uzkrāto pieredzi viņa pārnes uz e-komercijas nozari, vadot Baltijas e-komercijas komandu uzņēmumā Stockmann. Viņas mērķis ir izglītot klientu par iespējām, ko sniedz e-komercija, kā arī radīt izcilu iepirkšanās pieredzi, neatkarīgi no tā, ka komunikācija notiek tiešsaistē. Piedaloties Stockmann atjaunoto internetveikalu ieviešanas projektā, viņa palīdz attīstīt online iepirkšanās vidi Baltijā, saskatot tajā lielu, bet vēl neizmantotu potenciālu.
Sniedzīte Vilmane ir pieredzējusi speciāliste digitālo un e-komercijas produktu attīstības jautājumos, kā arī sniedz konsultācijas uzņēmumiem par digitālā biznesa izaugsmes iespējām. Viņa ir strādājusi kā MTG Latvia digitālās nodaļas vadītāja un izveidoja pamatus Mēness Aptiekas e-komercijas platformai.
Nolikums nosaka kārtību pretendentu atlasei un dalībnieku vērtēšanai Baltijas e-komercijas gada balvas konkursā “E-komercijas zvaigzne 2024” (turpmāk “konkurss”).
Rīkotāja kontaktinformācija:
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “B40 MAGIC”
Adrese – Rīga, Brīvības iela 40 – 33, LV-1050
Reģistrācijas numurs – 50003265411
E-pasts – info@ezvaigzne.izstradesversija.lv
Tālrunis – +371 67288 265
Jā. E-komercijas balvas dalībnieki var pieteikties visām kategorijām, kurām atbilst viņu e-veikals vai lietotne.
Kategorijas ir sadalītas pēc uzņēmuma apgrozījuma gada laikā. Izvēlieties kategoriju, kas atbilst jūsu uzņēmuma apgrozījumam pēdējā gada laikā.
Kategorijas ir sadalītas pēc uzņēmuma apgrozījuma gada laikā. Izvēlieties kategoriju, kas atbilst jūsu uzņēmuma apgrozījumam pēdējā gada laikā.
Nē. Katrs pieteikums jāiesniedz atsevišķi.
Jā, konkursam ir dalības maksa. Dalības summa un kategorijas atrodamas pieteikuma formā, kas redzama projekta mājaslapā.
Vispirms konkursa organizatori pārbaudīs, vai visi pieteikumi atbilst nolikumam un ir iesniegti atbilstošās kategorijās. Ja tiks konstatētas neprecizitātes, organizatori sazināsies ar iesniedzēju personīgi. Ja nekādu aizķeršanos nebūs, iesniegums tiks akceptēts un nodots žūrijas vērtējumam.
Žūrija iesniegumus vērtēs elektroniskajā platformā. Katrs pieteikums tiks izskatīts, ņemot vērā 3 kritērijus – lietojamību, dizainu un sniegumu. Katrs kritērijs tiks vērtēts punktu skalā no 1 līdz 10.
Labākie kopvērtējumā tiks izvirzīti izlasei, no kuras žūrija izvēlēsies zelta, sudraba un bronzas godalgas ieguvējus.
Balvas “E‑komercijas zvaigzne” uzvarētāji. Spožs dizains, ērta lietojamība un precīzi uztaustīts nozares tendenču pulss. Domā, ka arī Tava uzņēmuma mājaslapa šeit iederētos? Ņem piemēru un pārspēj 2021. gada latiņu nākamgad!
Apskatīt 2022. gada uzvarētājus: Uzvarētāji 2022.
Balvas “E‑komercijas zvaigzne” uzvarētāji. Spožs dizains, ērta lietojamība un precīzi uztaustīts nozares tendenču pulss. Domā, ka arī Tava uzņēmuma mājaslapa šeit iederētos? Ņem piemēru un pārspēj latiņu nākamgad!
Apskatīt 2021. gada uzvarētājus: Uzvarētāji 2021
Lai uzlabotu Jūsu pārlūkošanas pieredzi, mēs izmantojam sīkdatnes.
Vairāk informācijas