Kujundades Baltikumi konkursiga
E-kaubanduse täht 2024
Tänavu avardab iga-aastane e-kaubanduse auhind esmakordselt silmaringi, tunnustades Baltikumi säravamaid e-kaubanduse ettevõtteid.
Töö esitamine
11.03 - 08.04
Auhinnatseremoonia
24.05. / sisse ECOMRIGA 2024
Töö esitamine
11.03 - 08.04
Auhinnatseremoonia
24.05. / sisse ECOMRIGA 2024
Tänavu avardab iga-aastane e-kaubanduse auhind esmakordselt silmaringi, tunnustades Baltikumi säravamaid e-kaubanduse ettevõtteid.
Kas olete tõusev täht, kes lööb laineid veebimaailmas? Kas teie ettevõttel on avastamist ootamas edulugu? Registreeruge sel aastal konkursile ja näidake, kuidas teie ettevõte kujundab Baltikumi!
Ükskõik, kas olete sel teekonnal juba mõnda aega või alles alustamas, kas olete suur või väike – kandideerige ühes neljast kategooriast, kui olete uhke selle üle, mida te teete. Laske oma veebipoel peesitada uues valguses, samas kui ise ammutate teadmisi ning inspiratsiooni ja saate tõelist tuge järgmiseks sammuks.
24. mail autasustab rahvusvaheline žürii parimaid neljas põhikategoorias ja mõnes erilises kategoorias, mis kulmineerub Grand Prix võitja väljakuulutamisega. Tänavu on auhinnafondi väärtus 20 000 eurot.
Tööde esitamineNeed on Baltikumi esimesed e-kaubanduse aastaauhinnad. Viimased kolm aastat on neid esitletud Lätis ja nüüd oodatakse esimest korda kogu Baltikumi ettevõtteid – suuri ja väikeseid, kohalikke ja eksportivaid internetipoodide. Iga e-pood kujundab ja transformeerib Baltikumi omal moel, asetades selle ühiselt globaalsesse rambivalgusesse.
Ettevõtted saavad taotleda auhinda 4 kategoorias, olenemata oma tegevusvaldkonnast ja suurusest. Kandideerima on oodatud suur- ja väikeettevõtted, kodutootjad ja ekspordihiiud kogu Baltikumist.
Osalemine: tasuta. Aastakäive: mitte üle 50 000 euro
Osalemine: 50 €. Aastakäive: 50 000–500 000 eurot
Osalemine: 100 €. Aastakäive: 500 000–5 miljonit eurot
Osalemine: 150 €. Aastakäive: üle 5 miljoni euro
Ar e-komerciju uz Tu jau gandrīz 10 gadus. Apveltīts arī izcilu analītisko domāšanu. Viņa spēja izprast finanšu rādītāju korelāciju ar produkta kvalitāti un formu ir devusi iespēju attīstīt biznesu gan lieliem, gan maziem e-komercijas uzņēmumiem.
Digitālās jomas eksperts ar vairāk kā 10 gadu pieredzi dažādās digitālā mārketinga un digitālo produktu izstrādes sfērās. Šobrīd vada digitālo aģentūru “Element”, kas fokusējas uz dažādu web projektu izstrādi, animāciju veidošanu, sociālo mediju komunikāciju un performance mārketingu.
E-komercijas izaugsmes atbalsta platformu eCOMHUB dibinājis ar mērķi palīdzēt attīstīt e-komerciju Latvijā un pasaulē. Gustavs pēdejos 5 gadus veiksmīgi strādājis ar vairākiem e-komercijas projektiem, ko turpina darīt arī šobrīd, zīmolā “ecomhub.agency”, ar komandu apgrozot vairākus simtus tūkstošus eur katru mēnesi.
Globālā e-veikala Joom līdzdibinātājs, valdes loceklis un mārketinga vadītājs. Sācis pirmos interneta projektus jau 90. gadu beigās, uzkrājis vairāk nekā 15 gadu pieredzi izdevniecības jomā, kā arī kopš 2008. gada strādājis dažādās pozīcijās populārajā sociālajā tīklā Odnoklassniki.
B2C klientu apkalpošanas un pārdošanas, kā arī biznesa procesu attīstības vadītāja. Pēdējo 3 gadu iniciatīvas saistītas ar digitalizācijas projektu īstenošanu, procesu automatizāciju, e-komercijas platformas izstrādi, pašapkalpošanās servisu ieviešanu un pakalpojumu pārdošanas vadību distances un tiešsaistes kanālos. 2013.gadā ieviesa pirmo LMT e-veikalu un šodien vada komandas, kas attīsta LMT e-komerciju.
Olga darbojas Latvijas jaunuzņēmumu ekosistēmā kopš 2017.gada. Viņa dibināja un vadīja Jaunuzņēmumu atbalsta nodaļu Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrā, un 2021.gadā pievienojās Latvijas Jaunuzņēmumu asociācijai kā izpilddirektore ar mērķi apvienot jaunuzņēmumu balsis un turpināt ekosistēmas attīstību.
“Ikdienā strādāju pie risinājumu izstrādēm, kas klientiem labāk ļauj sasniegt biznesa mērķus.
Dodu priekšroku datos balstītiem lēmumiem. Lai arī būtiskākais pagrieziens patērētāju uzvedības izmaiņai bija vērojams pēdējo gadu laikā, joprojām uzskatu, ka e-komercijai ir lielisks izaugsmes potenciāls.”
Kristiāna savu karjeru uzsāka mārketingā, strādājot gan ar klientiem, gan vadot dažādus projektus ”in-house”. Šobrīd uzkrāto pieredzi viņa pārnes uz e-komercijas nozari, vadot Baltijas e-komercijas komandu uzņēmumā Stockmann. Viņas mērķis ir izglītot klientu par iespējām, ko sniedz e-komercija, kā arī radīt izcilu iepirkšanās pieredzi, neatkarīgi no tā, ka komunikācija notiek tiešsaistē. Piedaloties Stockmann atjaunoto internetveikalu ieviešanas projektā, viņa palīdz attīstīt online iepirkšanās vidi Baltijā, saskatot tajā lielu, bet vēl neizmantotu potenciālu.
Sniedzīte Vilmane ir pieredzējusi speciāliste digitālo un e-komercijas produktu attīstības jautājumos, kā arī sniedz konsultācijas uzņēmumiem par digitālā biznesa izaugsmes iespējām. Viņa ir strādājusi kā MTG Latvia digitālās nodaļas vadītāja un izveidoja pamatus Mēness Aptiekas e-komercijas platformai.
Eeskiri sätestab Baltikumi e-kaubanduse aastaauhindade konkursi E-kaubanduse täht 2024 (edaspidi konkurss) kandidaatide valimise ja osalejate hindamise korra.
Korraldaja kontaktandmed:
AS B40 MAGIC
Aadress: Brīvības 40-33, Riia, LV-1050
Reg kood 50003265411
E-post: info@ekomercijaszvaigzne.lv
Telefon: +371 67288 265
Jah. E-kaubanduse auhinna osalejaid saab nomineerida kõigis kategooriates, millele konkreetne e-pood või rakendus vastab.
Jah. Kvalifitseerute kategooriasse, mis vastab teie ettevõtte aastakäibele.
Kategooriad jagunevad vastavalt ettevõtte käibele aasta jooksul. Valige kategooria, mis vastab teie ettevõtte viimase aasta käibele.
Ei. Iga kandidaat tuleb esitada eraldi.
Jah, konkursil on osavõtutasu. Osavõtusumma ja kategooriad on leitavad taotlusvormist, mis on nähtav projekti kodulehel.
Esmalt kontrollivad konkursi korraldajad, kas kõik taotlused vastavad eeskirjadele ning on esitatud asjakohastes kategooriates. Ebatäpsuste avastamisel võtavad korraldajad taotlejaga isiklikult ühendust. Kui probleeme ei leita, võetakse taotlus vastu ja esitatakse žüriile hindamiseks. Žürii hindab taotlusi elektroonilisel platvormil. Iga taotlus vaadatakse läbi, võttes arvesse 3 kriteeriumi – kasutatavus, disain ja toimivus. Iga kriteeriumi hinnatakse skaalal 1 kuni 10. Üldjärjestuse parimad nomineeritakse nimekirja, mille hulgast žürii valib välja kuld-, hõbe- ja pronksauhinna võitjad.
Balvas “E‑komercijas zvaigzne” uzvarētāji. Spožs dizains, ērta lietojamība un precīzi uztaustīts nozares tendenču pulss. Domā, ka arī Tava uzņēmuma mājaslapa šeit iederētos? Ņem piemēru un pārspēj 2021. gada latiņu nākamgad!
Apskatīt 2022. gada uzvarētājus: Uzvarētāji 2022.
Balvas “E‑komercijas zvaigzne” uzvarētāji. Spožs dizains, ērta lietojamība un precīzi uztaustīts nozares tendenču pulss. Domā, ka arī Tava uzņēmuma mājaslapa šeit iederētos? Ņem piemēru un pārspēj latiņu nākamgad!
Apskatīt 2021. gada uzvarētājus: Uzvarētāji 2021